Thursday 10 October 2013

FREEDOM DUDE !

THIS IS MY STORY .. 

           FREEDOMMMMMM !

This is what i waiting for ! after 3 years fight . and noww PMR is endddddd ! HOORAYY ~ well , maybe i'm a bit late to update this . but it's okay lah kann :D hahahahah :D now i'm feel much much much better ! no exam anymore for this year and next year . then , again . the LARGEST exam is come back ! nahhhhhhhhhhhhhhhh :( okay ! forget about that .. move on ~ after habis paper kh tuh ... aku terus HOORAYYYYYYYY ! balik balik !! paper dh habis woi . kawan2 aku usha aku ? me ; apa ? -_- balik balik ! tiena dok 1.2.3 . dia nak jerit MERDEKA ! tapi hanis tak bagi . hahahah . dih betuii XD after that diorang rancang nak pergi MC'DONALD :) pastu elok lah . rancang nk naik van . tapi van tada pulak wktu tuh :3 nasib ayah aku mai ambik bawa kereta wish . panjanggg ~ senang sikit nk naik ramai2 .ayah aku nk tergelak . ramai sgt nak naik kereta . pastu aku bukak kerusi belakang tgk2 ada set golf abah . aigooo ! daddy ! hahahha . ayah aku ubah ubah ubah . cuma 7 orang ja leh naik kereta aku dari 11 oyang :3 yg lebih naik cab .pastu kan korang , ada satu moment tuh , ada geng geng mana tah dok usha usha . well hello ! tak puas hati ka ? tak penah tgk org pakai baju sklh eh ? -.- pepepeperak !sementara tunggu geng lagi satu mai . pusing pusing pusing . hahaha XD then , bila semua dah kenyang . ada fries lebih . aku tabuq atas talam tuh banyak banyak ! PARTYYY yayyy ! :D bila dah habis . semua perut manyak sonang . tewus jalan2 kat fair . tgk tu tgk nie . tak beli pon . alaun tk dpt lg T.T ! then bila dh smpai kat tmpat kolam tuhhh . kolamm tadakk . renovate baru meybe ? :) so tiena buat video MERDEKA ! lawak bila tgk balik . lols XD . sebelum cauu nk pi kat pejabat ibu aku ada order waffle . ingatkan nak bagi kat ibu . tgk2 semua pakat cauu perabih . aku ligan laa ~ last last tak ambik pon waffle tuh . kesian kak tuh -_- sooo // lets movieee ~ ♪┏(・o・)┛♪┗ ( ・o・) ┓♪
┏ ( ) ┛♪┗ (・o・ ) ┓♪ 



 this is us ♥ ! yeayyy ! what a geouges day gilr ;) me ? ouh,hujung sekali mehhhh. tudung tak jadi waktu tuh ! shodihh ~ nie baru sikit ramai lagi sebenarnyaa ^o^





 next picture of us :) wowo ! from the left nuwiah , me! , sehaa , nadelf , tinaa barbie hahahaha weeee XD . sgt ohsemm okay dgn diowang . gelak sampai sakit perut -_- 


sempat lagi okayy :D hahahha . dalam kedai sneakers . nk beli tapi emm emm . to expensive ! goshh -.- lawaaaa tau takkkkkkkk ! eeeee geram :( !


YES ! that's me :')  

sejak bila aku pandai buat mata cepet nie ? -_-





dalam toilet pon jadi keja . snap snap ! kechaaa ! :D *duckface (✿◠‿◠)






GLORDANO ~ HAHAHA WUUUUU :D me ? in the middle ;)

THAT'S ALL FOR TODAYYYYYY ! THANKS FOR READING :) XoXo <('o'<)












No comments:

Post a Comment